Ez(eke)t szeretem magamban







A szeretet hosszútűrő, kegyes; a szeretet nem irígykedik, a szeretet nem kérkedik, nem fuvalkodik fel. Nem cselekszik éktelenül, nem keresi a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rójja fel a gonoszt, Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal.


1 Kor. 13,4-6

Nekem nagyon nehéz arrol irni hogy mit is szeretek magamban vagy hogy miket szeretek magamban mert folyton azon jár a fejem hogy mit nem szeretek. Nem is tudom hogy igazábol magamban nem szeretem azt amit nem szeretek vagy a körülmények okozta szituáciok,élethelyzetek miatt gondolkozom állandoan azon hogy meg kellene halnom és hogy hogyan és hogy miért.




Na kezdjük el biztos hogy találok én magamban valamit amit szerethetek elvégre a barátaim azt mondják szerethetö vagyok .

1.  Szeretem azt magamban ... Annak ellenére hogy tele vagyok keserüséggel,fájdalommal, felelemmel

Tudok másoknak segiteni :


2 Szeretem magamban ... Feladhattam volna már jo párszor de még mindig nem adtam fel



3 Szeretem magamban ... Különleges vagyok és Furcsa (néha ez tart életben)


4 Szeretem magamban ... Még nem adtam fel [Talán]



5 Szeretem Magamban ... Ki merem mondani ha félek valamitöl 



6 Szeretem Magamban ... Különleges az izlésem (kb minden téren)


7 Szeretem magamban ... a legaprobb dolognak is tudok örülni 




Kedvenc Jelenetem :






Mily remekmü az ember 
mily nemes az értelme
mily határtalanok tehetségei alakja mozdulata
mily kifejezö és bámulatos 
müködése még hasonlo angyalhoz
belátása mily hasonlo egy Istenséghez
A világ ékessége az élö állatok mintaképe!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése