10 Kérdés 10 Válasz


Röthajulánynak 

1.Mi az az étel (esetleg ital is lehet), ami (mások szerint legalábbis) nagyon furi/undorító, de te mégis szereted?

Nem tudom hogy mások mit tartanak undoritónak vagy mit nem, de egyszer ettem béka combot és nagyon izlet lehet más vagy nem enné meg vagy undoritonak tartja hogy egyatalán ilyen van.























2.Írj egy "pasi dolgot", amit hacsak lehet a fiúk inkább eltitkolnának a lányok elől! (Tudom, ez nem kérdés, de képzeld annak :P

Több dolog is van amit szerintem a pasik szívesen eltitkolnának a lányok elől:
- Van az a nézés amikor rá nézel egy lányra és közben csorog a nyálad a lányra ez a nézést a csajok is pontosan tudják analizálni és az esetek többségében szerintem az én véleményem szerint a lányok tudják mikor nézik meg őket így de szerintem a fiúk jobban örülnének neki ha a lányok ezt nem tudnák.
-  Ez lehet kicsit durva lesz de én tök furcsanat tartom azt ha valaki nyilvános helyen ide - oda teszi a gatyájában lévö dolgot.

Helyre Rakni vagy nem helyrerakni
Külföldi sajtóértesülések szerint Vilmos herceg és öccse, Harry herceg tisztázni .... 9 éves kislány társaságában turkált a gatyájában – írja a The Huffington Post


3.Ki az a személy, aki a legnagyobb hatással volt rád eddigi életedben? (Híres/nem híres, élő/halott, mindegy, akár még kitalált karakter is lehet.)

Szerintem először is meg kell hogy említsem Joanne Kathleen Rowling













4.Mi a kedvenc irodalmi alkotásod?

Ne Bántsátok a Fekete rigot és a Skarlát betü


5.Az elmaradhattatlan kérdés: legcikibb pillanat? :P

Nagyon sok Kínos pillanat van és volt az életemben de az egyik legkínosabb ami rémképként néha néha feldereng bennem az pedig nem más mint mikor Békásmegyeren bicikliztem le az aluljárón imádtam lefelé száguldani a leejtőn és ott ilyen nagy kanyargós leejtő van .
Szóval mentem lefele és jött velem szemben egy anyuka a gyerekével és ha jól emlékszem fékeztem de neki mentem a kislánynak nem tudom hány éves voltam és hölgy a kislány hány éves volt de én már akkor idősebb voltam mint a kislány az anyuka jogosan felpofozott és én bepisiltem a biciklin és úgy kellet haza bicikliznem.

6.Valami, amit gyerekként nagyon szetretél volna?

Szerettem volna normális családban felnőni nagyon akartam minden vágyam az volt.








7.Mi az, amit feltétlenül szeretnél elérni ebben az életben?

Szeretnék Barista lenni.
Szeretnék feleséget gyerekeket és olyan családot amit én nem kaphattam meg.













8.Meg tudod nyalni az orrodat?

Csak épp hogy :D de igen megy :D


9.Ha megtehetnéd, milyen tanácsot adnál a tíz évvel ezelőtti önmagadnak?

Ne add fel ne sírjál sokat lesz még rosszabb legyél mindig önmagad ,legyél bátor és kedves.



10.Miből érzed leginkább, hogy "öregszel"? :D

Az idő mulásábol nem olyan régen ünnepeltük egyik kedves barátnöm 22 . születésnapját és elgondolkoztam hogy hogyan rohan az idő nem olyan rég még azt ünnepeltük hogy 18 éves most meg már 22 éves lett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése