Nem vagyok keresztény

Reflektálás az előzőre

Lehajtott fejes bocsánat kérés következik...

Valaki fölhívta rá a figyelmemet, hogy az előző posztom alatti kommentekben kissé bunkó voltam. Ezúton is szeretnék bocsánatot kérni a stílusomért, ami utólag belátom, egyáltalán nem volt helyes, vagy jogos.

 (A jól-odamondás amúgy nem feltétlenül volt szándékos. Volt, ami csak félreérthetőre sikerült sajnos, igazából semmiféle sértő szándékom nem volt vele.)

A posztomból sokaknak a keresztényekkel szembeni harag és agresszió jött le. Tévesen. Aki viszont elég jól ismer, annak tiszta, hogy szó nincs itt gyűlöletről, lenézésről, vagy bármilyen személy elleni negatív érzelmi kirohanásról.
Sajnálom, hogy pár embert megtéveszt az éles fogalmazásom és emiatt nem látják a "csípős" szavak mögötti higgadt gondolatokat.







ld



Kifejezetten elszomorít, hogy sokan máris egy háborút érzékelnek fekete-fehéren. Néhányan úgy látják, hogy a sötét oldal fő gonosza vagyok, míg néhányan a romlott vezetés elleni szent lázadás vezérét látják bennem. Szívesen lemondok minden támogató kommentről, lájkról, hogy világos legyen mindenkinek, ez nem erről szól!!! Nem akarok senki ellen és mellett harcolni. Nem táborokat akarok, akik egymás torkának ugranak. Nem akarok semmilyen felkelés vezére lenni és nem is az lenne a lényeg, hogy jól odamondjak egyeseknek.. (ezt sajnos elhibáztam az előzőek során.)
Még egyszer mondom, bocsánat a kifogásol ható, agresszív, vagy félreérthető mondatokért! Ettől függetlenül mint ígértem, még tervezek megosztani néhány gondolatot veletek mindenféle személyeskedést mellőzve! Kérem, hogy senki ne vegye személyesre! Köszönöm a megértést!











Nem vagyok keresztény!

Nem Vagyok Keresztény
2014
2014 márciusa óta. Akkor vesztettem el a hitemet a kereszténységben és annak Istenében. És ez nem egy szomorú dolog. Ez volt életem legszebb hónapja! Sokan nem értik, hogy pontosan mi van velem. A félreértés elkerülése végett szeretném tisztába tenni a dolgokat.* Nem azért hagytam ott az egészet, mert megbántottak, meg mély sebeket okoztak nekem. Nem a keresztényekben való csalódás ábrándított ki a gyülekezetesdiből. Nem is azért, mert csalódtam Istenben, meg eltávolodtam tőle. Egyszerűen csak felnőttem. Azaz megkérdőjeleztem mindent, amit gyerekként tanítottak nekem. Megnéztem, melyek a védhető, vállalható politikai vagy vallási nézetek és úgy találtam, hogy a kereszténység pont annyira védhető, mint sok más vallás. És egyszerűen ott hagytam. Na jó, nem is volt olyan egyszerű ez az otthagyás. Konkrétan egy egész hónapig vívódtam, kínlódtam. Mert telepítettek belém egy programot, mely akkor aktiválódik, ha ki akar hátrálni a kliens. Ez a program azt tudja, hogy amikor az illető a kilépés határára kerül, akkor hirtelen felébreszti a pokolról szóló tudását, eszébe juttatja az összes történetet, ami arról szól, hogy hogyan lettek megkísértve emberek, hagyták ott a hitüket és ment tönkre az életük és/vagy lettek megbüntetve. Na szóval amikor ez így aktiválódott, akkor körülbelül egy hónapig erős halál félelmem volt, hogy most én is egy szaftos kis történet főszereplője leszek, amivel keresztény kislányokat és kisfiúkat ijesztgetnek majd, hogy mi lesz, ha netán elcsábulnak a világ mocskos-drogos-erkölcstelen-parázna-alkoholista-homokos fertője felé, mely után a minden kínt felülmúló örök lángok várják a testét nyaldosni. Hál istennek, túl vagyok ezen. Már több, mint másfél éve. És nem lettem parázna, homokos, alkoholista, drogos és elvetemült gyilkos sem. Amivel egy újabb hazug meséje dőlt meg a keresztény egyháznak. Szóval ez van. Jelentem, jól vagyok. Szabad. Most tényleg szabad! Nem kéne miattam aggódni. Sőt, nem miattam kéne aggódni! Sőt, kéne aggódni, nem miattam!.






A félreértés oka részben én voltam. Az a régebbi, melegekről szóló posztom elég félrevezető volt, mert "elfelejtettem" beleírni, hogy nemkeróként írom ezt. Megbántam. De erről majd később...
((Ezt a bejegyzést csak kerók látják, szerencsére megvan rá a teknológia. Később még, ha lesz időm, jelentkezek egy-két hangosan gondolkodós és/vagy kereszténységkritikus írással))


Az iro továbbra is anonim marad
továbbá ö irta a  Nem mehetsz el melette bejegyzést is






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése