{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...




Az első...

.... szó, amit kimondtam
.... plüss állatom
.... szerelmem
.... csók
.... legjobb barát/barátnő
.... házikedvenc
.... macskajaj
.... munka
.... koncert
....  borotválkozás



Az első szó,amit kimondtam:

Sajnálom de mivel nem ápolunk jó kapcsolatot a család tagjaimmal se apámmal se anyámmal ezért fogalmam sincs hogy mi lehetett az első szavam. De most azért van lehetőségem választani a fantázia opciók közöl szóval ha lehetne választani akkor az első szóm lenne Anya,apa,kutya ,cica vagy ilyenek :D 


Andriska





Az első plüss állatom :
Szintén nem tudom mi volt az első plüss állatom mert nem emlékszem rá hogy melyiket kaptam először de azt tudom hogy moncsicsim az volt volt nevető bohócom , volt olyan flüs figurám amit ha megnyomsz vagy ha meg ütsz már nem is tudom ilyen össze tört üveg hangot ad ki, furbym is volt meg nagyon sok kinder és McDonalds Játékom.

Az első szerelmem :
Az első szerelmembe 17-18 éves koromban lehettem szerelmes egy furcsa társkeresön találtunk egymásra vagy ö talált rá vagy én találtam rá már nem is emlékszem rá :d A vicc az hogy az egyik barátom az adminisztrátora ennek a társkeresö oldalnak ...de ez csak utólag derült ki az évek során hogy a barátom az adminisztrátora a társkeresö oldalnak. Az elején még nem voltunk szerelmesek egymásba az elején nagyon sokat beszélgettünk az anno létező msn-en.Az a furcsa hogy az elején amikor ismerkedtünk akkor úgy kezeltem mint valami legjobb barátot és egy leendő szexpartnert. (szóval valahogy így kell elképzelni a beszélgetést ). Aztán mikor kifutottak a szexpartnerek a képből és csak ö volt utána a képben találkoztunk randiztunk az ÁRKÁDban, azt hiszem  már első randinkon csókolóztunk mert akkor még hajtott a vérem ilyen szexuális téren.
A második találkoztunk  már Sülysápon volt de akkor már sexeltünk is Sajnos erröl az oldalam nem le 18+ ozása miatt nem írok többet nah onnantól kezdve folyamatosan össze jártunk sexelni. Igazából nem is tudom hogy szerelmes voltam-e belé vagy sem de azt tudom hogy anno régen nagyon szerettem...
Ha jól emlékszem 3 vagy 2 évig jártunk Jó volt szép volt de szerencsémre vége van

Az első csók:
az első csókom édes volt és nem véres! Az első szexuális élményem 16 évesen volt akkor voltam túl elég sok mindenen szerintem akkor csokoloztam először..Chat.hu-n regisztráltam és rám irt valaki az elején ott beszélgettünk aztán telefonon aztán meg találkoztunk alig tudtam valamit a világról de a szexuális vágyaim már akkor jobban irányototak,domináltak mint a rendes normális gondolataim lelkiirmeretem, szóval idegen volt a személy és idegen volt a helyzet de megtörtént szerintem akkor váltam azzá aki nem szerettem volna lenne (szexuális ragadozó)

Az első legjobb barát :
Ha nagyon snassz akarok lenni vagy hetkoznapi vagy olyan min az átlagos tokeletes eletet elő blog iro akkor azt kéne mondanom hogy mar a bolcsodebe volt legjobb barátom nem is mondom azt hogy nem volt csak nem emlékszem rá vannak halvány emlékeim de nem mernek meg esküdni rá oviba mar voltak barátaim de mivel a szüleim nem úgy bántak velem ahogy kellet ezert szörnyen rossz gyerek voltam folyton bántottam másokat...Iskolában konkrétan pontosan emlékszem ki volt a barátom Szikszai Peter de vele se tartott sokáig azért is mert nem olyan gyerek voltam akit anno normálisnak mondanak nem voltam hülye csak furcsa több figyelmet és torodeyt érdemeltem volna de ezt sajnos nem kaptam meg ....Aztán a kovetkezo arat az mar Isaszegen volt Papp Zoltan volt a neve 3-4 évig lehettünk barátok de ennek a baratsagnak meg képmutatas miatt lett vége xD Annyira rossz mikor valaki csak azért barátkozik veled mert latja hogy van venned valami értékes és kell neki

Az első házi kedvenc:
Egy kutya volt de mar nem emlékszem a nevére de gyerek koromban volt minden fele házi kedvencünk : macskánk,gyíkunk,kígyónk,halunk,nyulunk,teknősünk

Az első macskajaj :
 Az első macskajajomra nagyon jól emlékszem
Egyik barátnömmel történt xD nem is emlékszem mar rá hogy hogyan de oda keveredtem hozzájuk és nagyon csunyán le részegedtem fajt a fejem nem bírtam menni meg a kávémba is wisky volt jaj te jó ég nagyon kemény nap volt

Az első munka :
Ahol először dolgoztam úgy igazan az az (Interspar pek osztály) pék pultos eladó voltam

Az első koncert:
Éltem első kobcerrtje egy michel Jackson koncert volt gyerekként


Az első borotválkozás :
Sajnos előbb tanultam meg önkielégiteni mint borotválkozni nem emlékszem mikor borotválkoztam először.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése