2Nap Péntek

Hajnali háromkor már felébredtem és nem tudtam vissza aludni,Az alvás nagyon jól indult mert ugye elözző nap csütörtökön nagyon sokat takarítottunk.
Hajnali háromtól kezdve nem nagyon sokat aludtam és volt refluxom is ami nagyon rossz volt de nem veszélyes :P :D .Napom legjobbja az volt amikor úszhattam a Dunába mert nem nagyon volt lehetőségem idén úszni bárhol is ,a víz hideg volt.Vettük a bátorságot Adrián tesójával Janóval és bele ugrottunk a vízbe :D


Janó ugrott először ,ami elsőnek tök jó ötletnek tűnt de mikor feljött a vízből láttam az arcán hogy menyire lehet optimális a víz hőmérséklete ,hát egyáltalán nem volt az :D Az első foglalkozás nagyon jó volt ,az a jó az igével hogy bárányszor olvasod újra és újra mindig tud új dolgot adni mondani.Szeretem amikor Petra előveszi a kis filceit és elkezdi mondani az igét és a filceivel meg vizualizálja az egészet.Első kiscsoport nagyon borzalmasra sikeredett igazából csak fegyelmeztünk,lányoknak egész jól ment Anna vezetésével.Furcsa hogy Isten a nőknek adta ezt a fajta tulajdonságot hogy ha szol az ige a lányoknak a szíve rögtön figyel!A fiuk szíve más milyen ,de biztos jól van így :D.Mai nap nem tudom miért de én úgy érzetem hogy mindenki egy kicsit fáradtabb,lelki betegebb lenne mint máskor.Sokat imádkoztunk a táborért a gyerekekért és dicsöitettük Isten együtt Annával és Lehet ha nem imázunk és nem Dicsöitettünk volna nagyobb baj lett volna mint amekkora baj valójában is volt :D

De Sára erős lány ...röviden annyit hogy a fiú szóba ajtajának az üveg része betört rásegítéssel és Sárát még aznap este el kellet vinni a sürgősségire :) Szerencsére nagy baja nem lett :)


A Palacsintáról meg csak annyit hogy mind megettük :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése